Herkenbaar? Je wilt…
- … meer conversie met je website, webshop of applicatie;
- … je product beter laten aansluiten op je merk;
- … de concurrent een stap voor blijven en ‘best-in-class’ worden of blijven.
Wist je dat een consistente gebruikservaring aantoonbaar meer omzet oplevert en een bepalend is voor hoe mensen jouw merk ervaren? De kleinste aanpassing aan je website, webshop of applicatie kan al grote invloed hebben op de prestaties van je product.
Benieuwd of jouw website of applicatie gebruiksvriendelijk is? Wil je weten of er quick wins zijn, waarmee je snel betere resultaten kunt bereiken? Laat ons je bestaande website of applicatie testen met echte gebruikers uit je doelgroep? Voor 4.800 euro heb je binnen een maand handvatten waarmee je je product direct kunt verbeteren. Benieuwd hoe het werkt? Lees dan even verder.
Wat is een usability test?
Gezamenlijk hebben we bij Pixelpillow meer dan 30 jaar ontwerp-ervaring. Op basis van onze expertise kunnen we een behoorlijk goede ‘educated guess’ doen. Maar toch is dat geen garantie dat we altijd raak schieten. Daarom testen wij onze producten bij voorkeur met echte gebruikers.
Gericht kwalitatief onderzoek zorgt ervoor dat u niet met hagel schiet, maar gericht te werk gaat en daarmee de kans aanzienlijk vergroot dat beoogde doelen behaald worden. Tijdens een usability test leggen we aan de hand van een vooraf afgestemd script vragen over je merk en de user experience van je website of applicatie voor aan zorgvuldig geselecteerde mensen.
Hoe gaat het in z’n werk?
Wij testen met gebruikers jouw product en applicatie, om usability issues te vinden en gebruikersbehoeften uit te vragen. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan de volgende vragen: