Als je ons een beetje kent weet je dat we niet de snelle reclamejongens en -meisjes zijn. Wij denken liever meerdere jaren vooruit, dan aan het resultaat dat je met een campagne over 3 maanden kunt realiseren. Niets ten nadelen van mensen die daarop ‘aan’ gaan hè. Wij zijn meer dan de complexe, duurzame systemen. Blokje voor blokje opbouwen, tot het staat als een huis. Ieder z’n ding.
En veel van onze klanten zoeken oplossingen die tegen een stootje kunnen en na een aantal jaren nog net zo sterk staan als op de dag dat we live gingen. Grote, complexe vraagstukken vragen vaak om een multi-disciplinair team. Dus regelmatig werken we samen met marketingbureau’s of developmentpartners. Samen met de klant vormen we dan een team van specialisten. Want alleen ga je sneller, maar samen kom je verder.
Omdat we vaak met B2B klanten werken, kennen we het klappen van de zweep. We worden dus regelmatig met een vraagstuk geconfronteerd, dat we in een andere context al eens hebben opgelost. En als we het nog niet eerder hebben opgelost, herkennen we vaak op z’n minst de struikelblokken die je wilt ontwijken. Onze ervaring in business-to-business is uitgebreid. Zo werken we onder andere voor:
De kans is groot dat als je dit leest je ons nog helemaal niet kent. Dus waarom zou je ons op ons woord geloven. Zouden wij ook niet doen hoor. Misschien kunnen we je overtuigen door onze klanten aan het woord te laten. Ze vertellen je graag waarom ze vaak al jaren naar volle tevredenheid met ons werken.
“Hoe laat je al je 125 verschillende kleur/model combinaties zien op 8 verschillende woningtypes? Samen met Pixelpillow hebben we hiervoor de Keralit gevelvisualisator ontwikkeld. Door tijdens de ontwikkeling prototypes te “usability testen” zijn we tot de perfecte gebruikerservaring gekomen. Wederom een project succesvol samen afgerond.”
– Erik Heuven, Marketeer
“Pixelpillow heeft NEN geholpen om ons belangrijkste online product NEN Connect moderner en gebruiksvriendelijker te maken. Ze draaien mee als volwaardig lid van het scrum team en is daarbij in staat om een combinatie te maken tussen strategisch nadenken over het product en het maken van praktische ontwerpen.”
– Martijn Runderkamp, Product Owner