Meer weten over leveranciersportals

Leveranciersportaal op maat: efficiënt en prettig samenwerken

Wij bouwen op maat gemaakte leveranciersportalen, ontworpen om naadloos aan te sluiten bij jouw unieke bedrijfsproces en te integreren met je bestaande software. We verbeteren je efficiëntie én je samenwerking met leveranciers met een gebruikersvriendelijk en veilig leveranciersportaal waarin al je medewerkers en leveranciers altijd kunnen vinden wat ze zoeken.

Verder praten over jouw leveranciersportaal

Waarom een leveranciersportaal op maat?

Als je kiest voor een op maat gemaakt leveranciersportaal, maak je niet alleen je dagelijks werk eenvoudiger, maar verbeter je ook de relatie met je leveranciers. Een paar belangrijke voordelen voor jou en je bedrijf:

01.
Stroomlijnen van je processen. Door dagelijkse taken zoals bestellen, factureren, en betalingen te digitaliseren en automatiseren, bespaar je tijd en verminder je de kans op fouten.
02.
Snellere communicatie. Een direct communicatiekanaal met je leveranciers in het portaal betekent dat je sneller kunt schakelen. Dat resulteert in kortere reactietijden en minder misverstanden.
03.
Beter voorraadbeheer. Met real-time inzicht in voorraadgegevens kun je beter anticiperen en heb je minder onnodige voorraad.
04.
Centrale toegang tot informatie. Het portaal integreert naadloos met andere systemen zoals je ERP of CRM, waardoor je een centraal overzicht hebt van alle relevante informatie. Zo neem je betere beslissingen met minder zoekwerk.
05.
Automatische rapportage en analyses. Rapportagetools geven je inzicht in hoe je bedrijf draait en helpen je om snel in te grijpen als er dingen niet goed gaan.
06.
Perfecte gebruikerservaring. We ontwerpen het portaal specifiek voor jouw bedrijf. Dat zorgt voor een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring die past bij jullie unieke behoeften én die van jullie leveranciers.
07.
Optimale beveiliging. Jij bepaalt wie toegang heeft tot welke informatie en functionaliteiten. Leveranciers alleen zien wat voor hen relevant is.
08.
Betere samenwerking. Door het portaal af te stemmen op jouw specifieke processen, vereenvoudig je de samenwerking met je leveranciers en bouw je aan sterkere leveranciersrelaties.

Door te investeren in een op maat gemaakt leveranciersportaal zet je een stap naar een gestroomlijnde samenwerking met je leveranciers. Dat betekent niet alleen een boost voor je efficiëntie, maar ook een sterkere positie in de markt.

Hoe onze leveranciersportalen eruitzien

Een op maat gemaakt leveranciersportaal is ontworpen om de samenwerking tussen jou en je leveranciers te optimaliseren. Daarbij ligt de focus op efficiëntie, gebruiksvriendelijkheid, en veiligheid. We geven je dus data-dashboards op maat, met alleen gegevens die voor jou relevant zijn, en we zorgen voor intuïtieve navigatie die past bij wat jouw mensen dagelijks doen. Uiteraard is je portaal mobiel net zo goed en veilig te gebruiken als op een groter scherm.

Integratie van je leveranciersportaal met bestaande systemen

We kunnen op maat gemaakte leveranciersportalen naadloos integreren met bestaande bedrijfssystemen en software, zoals ERP, CRM, en voorraadbeheersystemen. Dat doen we via API’s of, bij complexe integraties, met een middleware-oplossing. Door deze integraties kun je in je portaal real-time data delen en synchroniseren. Zo heb je altijd de gegevens die je nodig hebt voor geïnformeerde beslissingen. Integraties stroomlijnen processen zoals bestellen, factureren en voorraadbeheer, met betere efficiëntie en lagere kosten als resultaat. Bovendien hoeven je gebruikers hun gegevens nog maar één keer in te voeren. Dat scheelt tijd en frustraties.

Beter en efficiënter samenwerken met je leveranciers?
Een goed leveranciersportal zorgt ervoor dat jouw partners gemakkelijk je producten en diensten kunnen afnemen, zonder dat je daar zelf veel tijd kwijt bent. Dat scheelt jou en je collega's tijd, en geeft bovendien je leveranciers een soepele user experience. Win-win!
Begin vandaag
Milan van Bruggen
Partner / UX-expert
We helpen je graag op weg

Veelgestelde vragen over leveranciersportalen op maat

Hoe lang duurt het om een leveranciersportaal op maat te ontwikkelen?
De ontwikkelingstijd voor een op maat gemaakt leveranciersportaal varieert van enkele weken tot enkele maanden, afhankelijk van de complexiteit van het portaal, jouw specifieke eisen en de integraties met bestaande systemen. Voordat we beginnen, doen we goed onderzoek naar wat jij, je leveranciers en je gebruikers nodig hebben en maken we een goed plan om de ontwikkeltijd zo kort mogelijk te houden en te zorgen dat je nieuwe leveranciersportaal aan alle verwachtingen voldoet.
Hoe zorgt Pixelpillow voor de veiligheid van de data in het portaal?
We beveiligen data in je leveranciersportaal met encryptie voor opslag en overdracht en door het implementeren van strikte rol- en identiteitsgebaseerde toegang. Zo hebben gebruikers en leveranciers alleen toegang tot de informatie die ze nodig hebben om hun werk te kunnen doen. Jij hebt continu inzicht en controle over wie welke data kan zien en aanpassen.
Kan het leveranciersportaal geïntegreerd worden met mijn huidige ERP-systemen?
Ja! Het grote voordeel van een op maat gemaakt leveranciersportaal is dat jij bepaalt waar het mee integreert. Koppelen met je huidige ERP-systemen is dus zeker mogelijk. Voor integraties gebruiken we API's (Application Programming Interfaces) en eventueel middleware om een naadloze data-uitwisseling mogelijk te maken tussen het portaal en het ERP-systeem. Zo kun je informatie zoals bestellingen, voorraadbeheer, en financiële gegevens in real-time synchroniseren.
Biedt Pixelpillow ondersteuning en training voor het gebruik van het portaal?
Bij Pixelpillow willen we alleen digitale tools maken waar je echt wat aan hebt, dus helpen we je mensen natuurlijk bij het in gebruik nemen van je nieuwe leveranciersportaal.
Vraag?
Neem contact op
* verplichte velden
👍
Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
😱
Oeps. Het lijkt erop dat bovenstaande velden niet helemaal goed zijn ingevuld. Zou je het nog eens willen controleren en opnieuw willen proberen? Kom je er niet uit? Bel dan 038 750 3491.