In het service & support contract worden afspraken vastgelegd over de beschikbaarheid t.b.v. issues en kleine wijzigen (niet meer dan 4 uur per issue) door te voeren. Zie het als onderstroom van werkzaamheden waarmee de site in de lucht blijft (basishygiëne). Onder deze overeenkomst vallen niet de responstijd en niet tijd die nodig is voor het oplossen van een verzoek. Hiervoor is al dan niet een Service Level Agreement afgesloten.
Behoefte aan Service & Support, maar wil je nog even bellen over de mogelijkheden?
Neem contact op
Hoe gaat het in zijn werk?
Wanneer Service & Support wordt afgenomen ontvang je instructies over hoe je ons kunt bereiken. Ook richten wij een issue-tracking systeem in waarin je wijzigingen, bugs en eventuele nieuwe wensen kunt plaatsen. Zo hebben we alles op één plek en kunnen op de afgesproken momenten de belangrijkste zaken oppakken.
Bij een wijzigingsverzoek of verzoek tot doorontwikkeling gaan we als volgt te werk:
Je ontvangt uiterlijk op het eerstvolgende moment dat ingepland staat binnen de gereserveerde tijd een planningsindicatie;
We voeren de werkzaamheden binnen de gereserveerde tijd uit, afhankelijk van de prioriteit van de wijziging of door te ontwikkelen functionaliteit;
We verdelen de uren per website of applicatie evenredig over het jaar.
Hoe weet je hoeveel tijd je moet reserveren?
De te reserveren tijd stemmen we af voordat we starten met de werkzaamheden. In basis kan je uitgaan van 100 uur per website en 200 uur per webapplicatie per jaar. We zullen de benodigde tijd in de gaten houden en zo nodig voorstellen doen voor aanpassing.
Kleine site
50uur
€ 5.250/jaar
Geen korting *
Website
100uur
€ 10.237,50/jaar
€ 262,50 korting (2.5%) *
Grote site / applicatie
200uur
€ 19.950/jaar
€ 1.050 korting (5%)
* Wanneer dit product gecombineerd wordt met andere producten geldt de korting van de optelsom van uren.
Een rekenvoorbeeld
Wanneer je 100 uur afneemt, om bijvoorbeeld Service & Support te ontvangen voor één website, krijg je 2.5% korting op die 100 uur. Wanneer je twee websites bij Pixelpillow laat beheren neem je totaal daarmee 200 uur af per jaar en ontvang je daarom 5% korting. Zie hieronder een rekenvoorbeeld:
ACME B.V.
Omschrijving
Type
Uren
Prijs
Corporate Website
Website
100
€ 10.500
Intranet
Grote site/applicatie
200
€ 21.000
E-commerce platform
Grote site/applicatie
200
€ 21.000
Landingpage
Kleine site
50
€ 5.250
Subtotaal: € 57.750
5% korting: - € 2.887,50
Totaal (excl. BTW): € 54.862,50
Service & Support nodig voor jouw site of webapplicatie?
Neemt contact met ons op voor een adviesgesprek. We bepalen samen welk aantal uren nodig is.
Ja dat kan. Stel je neemt Service & Support af voor 2 websites, waarbij je vooraf niet helemaal zeker weet wat de verhouding in de werkzaamheden is. Kan je dan schuiven in de uren per project? Vooraf maken we een inschatting. Stel: voor site X reserveren we 100 uur, en voor site Y 200 uur. Dan is het zeker mogelijk om gedurende de looptijd de verhouding aan te passen. Het is niet altijd mogelijk om minder of meer uren af te nemen, in verband met de reservering in onze agenda's. Maar vaak is in overleg een hoop mogelijk.
Is het mogelijk meer uren af te nemen, mocht dat nodig zijn?
Uiteraard is dat mogelijk. Het verschil is dat extra uren niet gereserveerd zijn, en we dus op het moment dat extra uren gevraagd worden de werkzaamheden inplannen. Dat doen we op basis van nacalculatie of er kan een strippenkaart worden afgenomen. Het voordeel hiervan is dat je niet voor elk uurtje terug moet naar je manager. Voor deze extra werkzaamheden geldt ons reguliere uurtarief.
Wat nou als ik eerder wil stoppen met de samenwerking?
Standaard lopen overeenkomsten voor Service & Support één jaar en worden ze stilzwijgend verlengd. De opzegtermijn is 3 maanden.
Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
😱
Oeps. Het lijkt erop dat bovenstaande velden niet helemaal goed zijn ingevuld. Zou je het nog eens willen controleren en opnieuw willen proberen? Kom je er niet uit? Bel dan 038 750 3491.