Volgende case

Keralit

Het online gezicht van de marktleider in gevelbekleding

Keralit

De uitdaging

Keralit is het marktleider in onderhoudsarme gevelbekleding. Al jaren werken we in nauwe samenwerking aan de online aanwezigheid van Keralit. Dat varieert van de marketing site, de campagnesite, nieuwsbrieven tot aan de te embedden kleurmonstermodule.

Opdrachtgever
Heering
Diensten
Front-end Ontwikkeling, Grafisch Ontwerp, Interactie Ontwerp
Deliverables
Front-end Code, Toolkit, Marketing Website

Het concept

  • 01 Resultaat is belangrijk. We zorgen voor duidelijke navigatie, we creeëren rust en overzicht, we meten conversie, en sturen hier op.
  • 02 Keralit is het kwalitatief hoogwaardigste gevelproduct. De online aanwezigheid sluit daar op aan in kwaliteit en afwerkingsniveau.
  • 03 De online uitingen werken intuïtief en makkelijk. Net als bij de montage van Keralit geldt de regel: 'don't make me think'.

Deliverables

Impressie

Campagnesite dakranden

  • Voor de introductie van de vernieuwde dakrand ontwikkelden we een campagnesite. De site laat d.m.v. een interactieve animatie zien hoe de nieuwe dakrand werkt: https://www.keralit.nl/nieuwe-dakrand

Trainingssite

  • Homepage
  • Trainingenoverzicht
  • Vraag
Al vanaf de begin periode doen wij zaken met Pixelpillow. Leveren goed werk, denk mee en zijn erg prettig in de omgang. Altijd in voor een geintje maar ook niet te beroerd om even door te gaan. Al met al een zeer goede relatie zowel zakelijk als privé.
Pim Kuijer, Heering